sekadar renungan bersama..

Jumaat, 21 Januari 2011

DATO’ SRI NAJIB ABDUL RAZAK ‘TAWAF’ DARI SATU KUIL KE SATU KUIL.

KHAMIS , 20 / 01 / 2011 – adalah hari orang beragama Hindu menyambut perayaan Thaipusam . Orang yang beragama Hindu berduyun-duyun mengunjungi kuil-kuil mereka sebagai tanda terima kasih kepada dewa-dewa mereka.

Namun yang menghairankan adalah kehadiran perdana menteri , Dato’sri Najib Abdul Razak ke majlis perayaan Thaipusam tersebut . Dengan bangga beliau mengungkit kehadirannya setiap tahun tanpa ponteng sejak menjadi PM Malaysia.

Dilaporkan dalam Berita Harian 21/01/11 mukasurat 4 para 9, kata Najib: “Saya hadir kesini hari ini sebagai tanda penghormatan kepada kaum India dan untuk menyambut Thaipusam”

Waduh! Seorang yang merupakan muslim secara pasti mengaku merayakan Thaipusam! Komitmen Najib adalah maksimum pada tahun ini kerana bukan sekadar mengunjungi kuil hindu di Batu Caves bahkan turut juga menaiki jet menuju ke kuil Hindu di Utara Semenanjung di Sungai Petani dan ‘tawaf’ sakan beliau untuk mempromosikan 1 Malaysia yang ‘syirik friendly’!

-Apa Komen Jamil Khir Dan Mufti Perak???-

1 ulasan:

  1. Apa Komen Jamil Khir Dan Mufti Perak???..

    nak komen apa..mereka semua penganut islam hadari...apa yg pm buat adalah betul dan halal ...macam apa yg mb perak buat dengan ancaknya tu....

    kah kah kah kah kah kah ..

    BalasPadam