sekadar renungan bersama..

Isnin, 25 Julai 2011

SAHIH PM NAJIB PEMBOHONG BESAR

Satu negara diperdengarkan tempikan bersemangat PM Najib sebaik beliau pulang dari lawatan keluar negara mengadap perlian PM Britain tentang 'demokrasi' di Malaysia dan sindiran tajam Ratu Elizabeth yang memakai pakaian serba kuning ketika menerima mengadap Najib dan Rosmah Mansor.Sudahlah dalam istana kuning di luar penunjuk perassaan rakyat Malaysia pulak tu pakai baju kuning bersih.Betapa hancur luluhnya hati Najib dan Rosmah.Balik Malaysia pula dah sedia menunggu isu yang sangat menggemparkan: CINCIN BERLIAN ROSMAH BERHARGA RM24 juta telah sampai kepengetahuan para pacal rakyat yang sakit hati ditipu siang dan
malam.

Apa kata PM Najib: 'saya menjelaskan kepada rakan sejawat saya PM Britain bahawa di Malaysia kita ada demokrasi yang sebenar dan kita (UMNO/BN) TAK PERNAH MENIPU dalam pilihanraya'.

Tahukah anda tahap kredibiliti kata-kata PM Najib tersebut, sama erti dengan analogi berikut:
"TAHI BERKATA KEPADA KENCING: 'kau tahu tak walaupun nama aku taik tetapi sebenarnya aku tak pernah berbau busuk'.

Siapa yang tak tahu UMNO/BN menang pilihanraya dengan pelbagai tatacara penipuan.Syaitanpun terkejut dengan kelicikan dan kenajisan penipuan UMNO.Apa yang UMNO tak buat: beli undi,ugut pengundi,pernah bunuh petugas pilihanraya parti lawan dan manipulasi serta fitnah menggunakan media yang dicucuk hidung.

Tokoh-tokoh seperti Tengku Razaleigh dan Dato' Yong Teck Lee (bekas KM Sabah) tentu arif tentang taktik penipuan UMNO dan BN.Di Sabah jelas dibuktikan dalam mahkamah bagaimana UMNO Sabah melambakkan pendatang asing sebagai pengundi berdaftar bagi mengekalkan kuasa.

Dalam pilihanraya kecil Sibu seantaro dunia mendengar ucapan PM Najib menawarkan rasuah kepada pengundi Sibu 3 jam sebelum hari pengundian.Kata-kata korup Najib berbunyi:"you help me I will help you. If you deliver me Robert Lau (calon BN) tomorrow, next Monday I'll prepare you RM 5 million . Setuju atau tak?'

Saya sendiri buang masa 3 jam di pejabat SPRM Perak buat laporan dan serahkan bukti vcd kepada pegawai penyiasat SPRM tetapi no action.Siapa boleh siasat Raja Brooke dari Pahang yang tak lut undang-undang. Maka benarlah tanggapan ramai orang bahawa SPRM itu bererti SIAPA PEDULI RASUAH MENJADI-JADI.

Pembohongan PM Najib tersebut menggolongkan beliau dalam golongan manusia yang Rasulullah sebutkan sebagai memiliki gejala-gejala munafik . Belum terlambat bagi PM Najib untuk bertaubat. Syaratnya rakyat kena lucutkan kuasanya. Hanya setelah beliau terlucut kuasa akan ada ketika beliau akan bermuhasabah dan menginsafi bahawa pada usia 58 tahun beliau sepatutnya lebihkan masa untuk persiapan hari kiamat kecilnya ia itu kematian.Pada hari itu tidak ada apa guna langsung segala duit dan harta perhiasan jutaan ringgit yang PM najib dan ROSMAH Mansor HIMPUNKAN.Sesungguhnya bilik kecil 3 kaki x 7 kaki itu terlalu sempit untuk dimuatkan dengan apa-apa harta karun... ......insaflah!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan